Ogłoszenie 2
WOPR w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza nabór na stanowisko „Ratownik Wodny” w ramach wykonywania zadania publicznego „Ratownictwo i Ochrona Ludności”.
- ZAKRES ZADANIA:
– Utrzymanie gotowości i prowadzenie działań ratowniczych w okresie 24.07 – 04.09.2016r. w piątki od godz. 15.00 do 20.00, w soboty, niedziele i święta od godz. 10.00 do 20.00 nad zalewem „Sulejowskim” w ramach programu Ratownictwa i Ochrony Ludności.
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia Zarządu WOPR w Tomaszowie Mazowieckim – w przypadku ratowników zrzeszających się przy tym podmiocie (o opinię wnioskuje koordynator),
- aktualne uprawnienia ratownika wodnego
III. WYMAGANE DOKUMENTY:
- wniosek o pracę (we wniosku proszę podać adres email lub kontakt telefoniczny);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kwalifikacje w tym obowiązkowy skan lub kserokopia:
a) legitymacji WOPR – strona ze stopniem ratownika WOPR uzyskanym do końca 2009 r lub strona ze stopniami: ratownik wodny pływalni, ratownik wodny śródlądowy i ratownik wodny morski lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ratowników zgodnego z wzorem MSW stanowiącym załącznik do Rozporządzenia MSW z dnia 21 czerwca 2012. ( Dz. U. poz. 747 z 2012 r.);
b) strony ze zdjęciem ratownika (zdjęcie powinno być widoczne) i aktualnymi składkami potwierdzającymi przynależność i ważność;
c) zaświadczenia o ukończonym i ważnym kursie KPP;
d) uprawnień przydatnych w ratownictwie – (sternik motorowodny).
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zapis zawarty we wniosku).
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (zapis zawarty we wniosku)
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (zapis zawarty we wniosku).
Dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- dyspozycyjność ( praca dyżurowa), uczciwość, odpowiedzialność za realizowane zadania, systematyczność i konsekwencja w działaniu, komunikatywność, dokładność.
WNIOSEK DO WYPEŁNIENIA I ZŁOŻENIA RAZEM Z DOKUMENTAMI
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Termin: do 25.06.2016 r.
Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
drogą elektroniczną na adres koordynatorwoprtm@wp.pl
lub osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym na nr 697102556
DODATKOWE INFORMACJE:
- Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie będą kompletne o dokumenty z pkt. II i III nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu).
- Ostateczna decyzja o wyborze kandydata na stanowisko podejmowana jest
w porozumieniu ze zleceniodawcą Prezesem WOPR w Skierniewicach. - W przypadku pozytywnej weryfikacji kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą meilową.
Nabór prowadzi koordynator grupy interwencyjnej kolega Damian Błaszczyk tel. 697 102 556